poniedziałek, 12 listopada 2007

NEPAL

RAJ- jak go sobie wyobrazic?? Kraina miodem, mlekiem i piwskiem plynaca?? Nrvana?? Nie wiem czy jest cos lepszego od tego co mam przed oczami (nie mam na mysli monitora w tym momecie)
Pokhara:
Mieszkam w hotelu nad jeziorem codziennie obserwuje jak slonce chowa sie za chmurami zostawiajac slup pomaranczowo czerwonego swiatla na tafli wody. Miasto czyste spokojne, ruch uliczny znikomy przez jeden dzien na motorze mozna objuechac calosc a taka przyjemnoisc to nie cale 40 zl:) Widoki podrodze sa oszalamiajace. Ludzie przy swoich codziennych zajeciach tak daleko od turystycznego centrum. Ped motoru, wiatr owiewajacy twarz. palace slonce i widoki nie z tej ziemi. W varanasi spotkalem 3 naszych (polskich w sensie) swietni ludzie wlasnie z pokhary pojechalem z nimi na pare dni do KTM gdzie wlasnie teraz jestem.
Khatmandu:
Miasto zatloczone ale mistyczne na swoj wlasny niepowtarzalny sposob. Mnostwo uliczek zakamarkow z ktorych prosto wychodzi sie na place pelne swiatyn i handlarzy wszelkiego rodzaju. Miasto przeroznych zapachow smakow kolorow dzwiekow ale inne niz te indyjskie . Caly nepal jest inny niz Indie (pewnie dlatego bo jest nepalem) ale nie o to mi teraz chodzi. Tutaj ludzie sa zyczliwi pomocni tacy spokojni i8 mimo silnych wplywow indii zachowuja sie jednak zupelnie inaczej. Ulice sa czystsze smierdzi jakby mniej. Nic tylko zwiedzac:)

POZDROWIENIA Z RAJU

3 komentarze:

flynta&karo pisze...

cugaś ty stary rowerze!!!!! co się nie odezwałes? mielismy się spotkac w bombaju!! :D jak dziwnie się czyta teraz o tych miejscach, z których my właśnie wrócilismy! zazdroscimy, że teraz tam jestes nawet nie wiesz jak bardzo! płaczemy i wspominamy te cuda! Ocochodzi chce do Indii! (www.grupaocochodzi.blogspot.com)

Grupa Twórcza Ocochodzi pisze...

Halo Cygas tu brzenczu
pozdrowienia i wyssij kazda chwilę. Ja najchętniej wróciłbym do Indii - w Polsce jestem już 3 tygodnie.
Koniecznie daj mi swego maila - mam do ciebie propozycję - wszystko Ci opiszę
Acha - zbieraj wszystkie wizytówki z knajp, hoteli, i miejscowych agencji turystycznych
pozdrowienia
prześlij mi Twego maila - brzenczu@gmail.com

Angel & Emi pisze...

Hey Cygasku moj drogi :* Angel z tej strony.wogule nie wiem za bardzo Ci napisac bo tutaj wszystko normalnie i bez wiekszych zmian. troche se szkole ostsnio odpuszczam bo jak Cie nie ma to szanse na "niezapowiedziane piwo" silanie maleja. pozostaje nam jedynie z Agrestem sie wzajemnie wspierc w niedoli "bezpiwia". tak po za tym to oczywiscie zazdroszcze tego co moge poogladac na zdieciach i przeczytac w Twoich sparwozdaniach. na koniec dodam ze czekam na kartke z jakiegos "egzotycznego zadupia" w tych calych indiach. pozdrawiam Angel-homo spiritus (czlowiek uduchowiony)